Hoe werkt de inschrijving bij Publiekszaken?

U bevindt zich hier: HomeIk ben huurderNieuwe huurderHoe werkt de inschrijving bij Publiekszaken?

Deel deze pagina op

Hoe werkt de inschrijving bij Publiekszaken?

Hoe werkt de inschrijving bij Publiekszaken?

Als u gaat verhuizen binnen Wageningen of naar Wageningen, moet u dit binnen vijf dagen na het wijzigen van uw adres aangeven bij Publiekszaken van de gemeente Wageningen.

Dit kunt u op de volgende manieren doen:

  • Via DigiD
  • Persoonlijk aan de publieksbalie (Olympiaplein 1 in Wageningen)
  • Een online formulier invullen en opsturen met benodigde bewijsstukken (dit formulier vindt u op de site van de Gemeente Wageningen www.wageningen.nl à een verhuizing doorgeven)
  • Via een mail naar publiekszaken@wageningen.nl met de daarbij ingescande bewijsstukken.

Voor informatie kunt u terecht bij de gemeente Wageningen, afdeling Publiekszaken, telefoonnummer 0317 – 49 24 00 of via www.wageningen.nl.